Utmanad

Jag är utmanad av Veronica

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"a sur el continente americano?" - Latino America Para Niños av Carlos Bongcam
don't ask me why.. jag har Micaela bredvid mig =P


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Micaelas rosa adidas tröja

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Simpsons

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
hmmm em .. klockan är.. 15??  - den var 15:26=)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Cassandras Nintendo ds spel.. jihohooo ding ding ding

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
igår kväll utanför syrrans port, snackade i mobilen och tog mina sista cigg.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Facebook, som vanligt;)

8. Vad har du på dig?
vita strumpor, gråa mjukis byxor, svart linne & håret uppsatt.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Jaaa du! hahaha det är alldeles för censur för denna blogg. Vad skulle morsan tänka liksom!

10. När skrattade du senast?
Imorse med Alex. Det går ju inte en sekund då han inte skrattar. :)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Masker från Venedig, en stor tavla bakom mig på ett hand avtryck, och en täljad ödla. Aaah, och en plasma tv och en bang & olufsen sterio.

12. Har du sett något konstigt på sistonde?
hmm, ne inte vad jag kan komma på just nu.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
börjar gäspa snart asså..

14. Vilken var den senaste film du såg?
fuck komme rinte ihåg!! tror dt va troja :S dt va den senaste filmen jag såg helt utan att somna.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
ouff!! jag skulle köpa mig ett stilrent hus i sthlm inrett like a queen's castel, fixa körkort, en feting bil, MASSA KLÄDER OCH LEKSAKER TILL ALEX, en båge till C. köpa mig en affär eller en clubb. Cash till morsan så hon aldrig mera behöver oroa sig. Ett handikapps anpassad hus till morsan, cash till mormor så hon inte behöver oroa sig. En feting resa till hela tjocka släkten. Betala alla skulder. Plugga. Fixa mig ett par tuttar. En ny garderob med skor kläder väskor hela köret. Sen badabing badaboom. Jobba, spara resten å fortsätta tjäna cash :) haha ååh nu fick jag verkligen drömma xD

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
wow! haha em nej!! ööh, jag har gluten intollerans?

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
ouff dt va svårt.. sjukdommar.

18. Tycker du om att dansa?
Me loves to dance <3

19. George Bush?
är hjärndöd?

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Alex då för förstfödde xD Angelina Del Carmen eller Del Rosario om en flicka, Lumi e oxå fint ^^, Angelo e fint för pojke oxå. Aylinn skulle vara fint för ett flick namn oxå :)

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Beror på vart och med vem.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Ingen aning om vad det är. Men nej. Jag vill tänkta att jag bestämmer mitt egna öde. Inte att det redan är bestämt vad som ska hända med mig.

MEN GUUD VA DUM JA E LÄSTE INTE ENS FRÅGAN ORDENTLIGT!!
hahaha men nu fattar jag =P ehm.. ja va vill jag att han ska säga? sit back relax and start messing with the living ;P


24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Hahaha ja vem ska ja terra nu? Laacy, Madelen, Märta, Maria

Kommentarer
Postat av: madde

va joobbiig du är :D

2009-04-19 @ 16:17:39
URL: http://[email protected]
Postat av: Anita

haha jag vet :)

2009-04-19 @ 16:19:56
URL: http://anaflumi.blogg.se/
Postat av: Chala

Hahah en perleport er der du gor in te paradiset jaani :P tror jag :S

2009-04-19 @ 16:31:37
Postat av: Anita

aha hade ingen aning.. trodde dt va karlavagnen man kom in i himmelen..

2009-04-19 @ 16:59:08
URL: http://anaflumi.blogg.se/
Postat av: LAACY

ahaaa! var de du som utmanade mig?? hahha fick en anonym kommentar om att jag var de men fattade inte vart eller vem hahah =D

2009-04-25 @ 00:32:42
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0