iiihhh long time no see här va!

Hur längesen var det sist? typ tre veckor sedan! LOOONG TIME NO SEE! Men det är för att jag FLYTTAT! wiiiie xD
Jag får internet nu till nyår eller i Januari. Så det får bli sånna snabbisar som denna då hehe :)

Flytten gick skitbra ! Snälla kompisar hjälpte till och allt gick smidigt och bra asså jag e as duktig! Jag packade ner allt och när folk kom var det bara till att flytta in shitet in i lastbilen Hela gästrummet var fullt med flyttlådor haha såg helt sjukt ut. Städningen blev perfekt det var jag och syrran som städade hela lägenheten och den blev fläckfri =) helt nic jag fik lust att slicka golvet och var enda hörn så rent det var :)

Flyttade in den 1 december då på alex födelsedag. Syrran och tjejerna drog en ja må du leva(på flera språk haha som vanligt, helt multi kulti) på morgonen och väckte oss så gick alex runt hela dagen och dansade. Tror nog han fattade att han var ett år äldre! GAAAAH min tjockis boll! Så himla söt!

Lördagen därpå hade vi kalas massa kort och massa roligheter + en massa gotti gott gott =)

Sen vare min födelsedag också! Jaaa jag e 21 nu shit =S det varken märks eller känns som att jag e 21. Men men Det lär börja kännas och märkas när jag kommer över 25 åren. Jag med mitt babyface haha =P

Jaa det är som sagt mycket som hänt och en massa bilder att lägga upp men det kommer folks ;) tålamod är ordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0