jul = bankrupt!

Cheap times ere verklgen nu när jultomten kommer. Shit jag har köpt så mkt klappar och skit känns det som. Men jag har hittat en massa fynd oxå ;) Hahahaha man måste leta ordentligt och rätt om man vill spara så mkt pengar som möjligt. Vilket jag verkligen måste för jag har fan en hyra att betala den här månaden oxå utöver all festande och firande. Imon ere då jul ho ho ho hoooooe haha =P eller ah tekniskt sett är det jul nu men anyway! Det ska firas hemma hos min syster med hela familjen inklusive mormor! JAAAAAAAA xD

Sen drar jag mig hemmåt runt tio och bums i säng! MmMmMmMM =)

Jag ska åka och lämna Alex i sthlm den 25 kl 8 på morgonen så ska han vara där med sin pappa och hans familj fram till typ 3 januari ungefär. Ja, så det blir en lååååhååååhåång dag för mig. åker 8 är framme 13 (intercity) sen åker 15 framme i gbg 20. sen bär det åt ay caramba baby! hahaha aj aj ajjj! =P haha shit va konstigt det kommer kännas att inte hämta alex dagen efter.. får se hur mamma anita klarar av detta. Speciellt till nyår omg kommer va så orolig för min tjockis boll =( man han gillar nog smällarna och raketerna hoppas allt går bra och att C håller han lååångt borta från sånt bara titta inte röra. så han inte blir rädd. Ah nu oroar jag mig för mkt. Vet att det kommer gå bra.. men aah ni mammor känner med mig. ni vet hur det är.

Men det är possitivt att Alex får vara med sin pappa iaf! Stooort plus där =)

Jaaa, här sitter jag med julskinka och ska vräka i mig den innan den blir kall. Så see you when i see you :) Ha en riktigt God Jul allihoppa! Och om vi inte ses innan så Gott nytt år också!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag såg din son i Kista C med sin pappa :P Lillen låg och sov, han är ju ännu sötare i verkligheten =D



Cuidate !

2009-12-28 @ 10:08:46
URL: http://yayis.blogg.se/
Postat av: ToniLoves (a lot) - Virrig 2barnfarsa

Ja, julen kan vara en ekonomisk katastrof, vi bojkottade de mesta av julen och dte kändes otroligt bra *:D

2010-01-07 @ 00:58:55
URL: http://toniloves.milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0