Movie night i Alby

I fredags var jag & C med lilla Alex i Alby och hälsade på Bella å hennes fam. Vi satt där med dom å kollade på Saw 5, käkade chips & snacka skit. När Alex såg Amalia fattade han ingenting haha så söööt! Sen började han smila åt henne när jag å Bella bytte blöjor på dom. Han typ klappade på henne hela tiden och när hon la märke till honom började dom ta varandra på händerna. Dom försökte hålla varandra i handen. Haha fett gulliga!! Ville bara käka upp dom. =)

Jag och Bella tog lite kort på tjockisarna när dom gosade med varandra så man kan skämma ut dom när dom blir äldre ;P mohaha!



Bella och Pepe har en rottis också. GOT DAMIT va stor Titan han blivit. Fan ger ni honom anabola eller?! :O

Anyhow, när jag träffat den hunden för längesen, innan jag och Bella blev gravida så brukade han alltid morrat åt mig, han vart skit agro. Jag var fett rädd för honom! Han ska man inte jävlas med!! Iaf, så nu när vi kom dit vart han skit gosig och mysig han ville att man skulle klappa honom hela tiden och han är inte alls aggressiv längre. Efter att Amalia föddes så har Titan lugnat ner sig som fan och det märktes verkligen. Han nosade lite på vagnen också för att känna igen Alex sen kollade han bara på barnen. Skiiit gullig. Som om han typ vakade över dom=) Men det var mysigt i alla fall och chilla med barnen. Längtar till dom kan springa runt och leka med varandra=)


Kommentarer
Postat av: AnnaMathilda

Vad söta dom är tillsammans:)!

2009-02-14 @ 23:15:39
URL: http://annamathildam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0