What to do next?

Dessa dagar har vart fyllda av konversationer om allt mellan himmel och jord. Jag har fan träningsverk i munnen av allt pratande =p hahaha Allt snack har fått mig och fundera verkligen. Vad vill jag verkligen göra av mitt liv. Vad nästa steg blir härifrån. Plugga? Körkort? Jobba? Nått vill jag få gjort i alla fall. Nått mer vill jag göra under dagarna. Börjar känna mig rastlös. Asså inte helt förstås eftersom Alex tar upp en stor del av min tid. Men när han sitter lugnt och roar sig med andra grejer som att leka eller när han ligger och sover. Får jag en massa fritid på händerna jag inte vet vad jag ska göra av. Diskar städar tvätta kläder. Det tar inte lika mkt tid längre. Någon timme sen e dt klart. Vad gör jag resten utav tiden? Tittar på tv å inget mer. Det funkar inte så man blir ju helt hjärndöd. Nått vill jag göra som man får nytta utav. Jag tänkte jobba eller börja plugg när Alex börjat gå på dagis. Men till dess då? Jag kan inte vara en vandrande tv tablå i resten av tiden. No way No No! Börja med någon hobby kanske? Någon som vet nått? Jag vill spendera denna tid med att lära mig nått nytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0