<3

satt och kolla på min lilla tjockis haha han har somnat så gulligt.. han är så jävla underbar hur fan kund ejag leva utan honom innan ? det faller mig inte in asså. jag blir så lycklig bara han kollar på mig. när han ler mot mig. jag är hans allt och han är mitt allt. det känns så skönt när han gråter när något är fel och han letar efter mig för att göra allt bra igen... haha låter sjukt men det är lite skade glädje typ.. det känns så skönt för mig att han letar efter mig att göra allt bra och att han ser mig som hans mamma hans hjälte typ =P men samtidigt blir man ju ledsen att det gör ont nånstanns såklart!

åååh älskar den minen han ge mi när han är busig så gulligt!! jag får lust att äta upp honom.. ååh mamma älskar dig så mkt alex min lilla michelingubbe xD
 och minälskade c

han e dt bästa som hänt mig.. båda två..
dom mest förståede killarna i mitg liv aj lav ju 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0