Bingo!

Gott nytt år på er alihopa!

Nyåret firades här i sthlm med c's familj hemma hos hans syster då. Planen var att vi skulle sedan vidare efter tolvslaget till en hemma fest med c's vänner men det blev inte av vi stannade hemma istället det var ändå fullt ös hära =)

sjuuukt fina fyrverkerier hela natten och massa dans blev dt.. sj hade jag tyvär ingen kamera för att ta kort men vi tog en massa bilder med c's bror's mobil och hans mammas kamera så dom bilderna lär jag få senare ;)

jag bara mååste visa hur stilig min lilla alex såg ut! Han hade smoking och en liten fluga och allt såg skit stilig ut, ville bara käka upp honom xD

jaa här i sthlm blir jagkvar i några dagar till sedan blir dt tbx till gbg för min del c tror jag stannar kvar här för han fyller 21 den 30 men ja kommer tbx till sthlm innan dess. Måste ju fira hans big 21 stort som famili ;)

nu ska är vi hemma hos c's syster å ska spela bingo haha! xD min lilla tjockis ligger här å sover så gott så han får inte va med =P c ya soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0