jävla tele2 skit!!

har suttit i vardagsrummet och kollat på tv och tagit en tupplur med tjockisen som ligger nu och sover.. han e FÖR  skön =) jätte lugn och fin fin ^^,

imorgon ska jag till affären och köpa mig ett nytt kontantkort för fan=@ jävla tele2 har fortfarande inte aktiverat mitt abonemang och jag har ringt tusen ggr men dom har sagt samma sak varje gång.. så nu får jag väl ta tag i saken å avsluta abonemanget istället... fan va störande.. älskade mitt abonemang. skit billigt  bara 49 spänn i månaden kostad själva abonemanget och man kunde ALLTID prata på telefonen hur länge som helst, räkningen blev aldrig mer än 200 spänn.. MAX 300.. har aldrig betalat mer än 300 spänn iaf.. aja dt va soft så länge dt varade..

nu ska jag käka upp min sista choklad muffins med lite mjölk mmmMMMMmmMmMmM !!

laaaaaaaater!! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0