to partey or not to partey?



tjena hejsan allihoppa!
sitter i vardagsrummet & kollar på lipstick jungel, den "nya sex and the city". ahem! nej! tycker inte den e så värst bra faktist.. har sett nått avsnitt men ja vet inte, den är inte lika super som utlåvad. Min syster har fixat hela första säsongen som ja ska fålåna..får se vad man tycker då. Däremot är dirty sexy money bäst! me lohoooves =)

jaa idag är det tänkt att c ska fira sin födelsedag på la isla med the fam & vänner men vet inte om han vikk dt.. verkade inte så igår.. han vill att jag oxå ska kunna komma med fett söt ^^.. men det går lixom inte vem ska stanna med tjockisen ? om det går att fixa nån som kan stanna med honom i nån timme så kan jag följa med. men annars inte. får se hur det blir.

ska äta nu iaf plus så har norbey sagt "in need of computer" i typ tio minuter nu väldigt diskret. Han tror att jag inte hör honom haha! Ska passa vidare datorn till honom:)

laater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0