tbx i sthlm

tjena tjena!! det var längesen ja skrev sist, men jag har vart väldigt busy med ärenden, resa och självklart min lilla prins..
Han har växt som fan, nästan för snabbt tycker jag! vill att han ska vara liten =(
han har blivit så stor att hans ben hänger ut när ag ammar honom,,, stackarn får inte plats på mamma längre =P hahah eller så ere mamma som är för liten =P

jag får nog börja köpa lite kläder till honom eftersom han börjat använda 62 - 68 strl, eller ahh dt har han gjort nu i en månad så snart har han ju växt ur dom kläderna..

min bebis !!! han är så duktig och gosig. älskar att leka med mamma och är inte alls gnällig. han sover hela nätter nu oxå så jävla underbar han är!! han brukar sova efter 17 till 19/20 sedan somnar han igen runt 23 tiden.. å sover djupt till 6 på morgonen ibland 5 då slänger jag bara i tutten å efter han ätit så sover han ytterligare tre timmar så jag får min sömn iaf... känner mig inte lika tröttlängre och sliten.. så har fått lust att piffa till mig lite igen...

man vill ju se lite söt ut ibland oxå..

har en massa bilder på tjockisen som ja lägger upphärnär jag har tålamodet, det tar ju en sån jävla tid! :@
aah nu sitter jag här iaf i stockholm i norsborg igen med tjockisen sovandes brevid mig han somnade här på soffan medans vi kollade på scrubs.. så fastnade jag vis datorn.. å fyfan va dt blåste nyss shiiit! dt låter ju som en jävla storm där ute.. aja anyhow..

ska ta å lägga mig nu.. om dt inte kommer fler scrubs avsnitt.. imon tänkte jag besöka bella i so have too!

ska försöka blogga mer nu är jag har typ tiden och har humöret mer uppe..

så see ya tomorrow.. lr aa senare idag =P



bjuder på en bildpå tjockisen från december
så klockren!
haklappen gjorde jag sj ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0