live från norsborg

tjenixen allihopa här sitter jag live från norsborg =P
vi har vart hos c's syster och några dagar hos c's andre bror och hälsat på så nu e vi tbx här i norsborg.
under några av dessa dagar hade min lilla tjockis vart lite förstoppad stackarn och han hade fått en massa skumma prickar i hela ansiktet och halsen att jag blev skit nojig så vi åkte in till akuten med honom.
Då passade vi på å göra en grund kontroll på honom eftersom senaste kontrollen gjordes den 16 december... så han hade växt normalt och gått upp bra i vikt.. han väger nu 4600 gram och är 57 cm lång =) min lilla tjockis!

anyhow... på akuten fick vi ett eget rum på direkten eftersom han är så liten och där kom läkaren och gjorde en massa undersökningar medans han klädde av honom då han ställde en massa frågor om hans förstoppning om han kissade bra osv å just när han tog av honom blöjan kissade Alex rakt på läkaren HAHAHA XD
min lilla gubbe =P inga problem med kissandet där inte =P

men dt visade sig inte vara något farligt. Det var bara värmeutslag & lite förstoppad men han fick en apelsin smakande laxerings medel för barn å imorse bajsade han rejält ... & han har vart normal sen dess.. värme utslagen har börjat gå bort nu oxå... egentligen hade vi inte behövt åka in men dt e alltid bra att kolla en gång för mkt än ingen gång alls... ellerhur?

any ways satt hemma hos c's syrra och tog några cam bilder på mig och tjockisen xD tihihihi så ja bjuder på denna!


my love <3


Kommentarer
Postat av: eva

ååååååååååååååååhh min fina puttinutti gudsooooon :D kom heee mjag vill äta upp diiiiiiiiiigggggg

2009-01-09 @ 17:10:48
Postat av: Ana-lumi

han e miiiin!! duttinuttii han e så gosig att man vill mosa sönder honom xD tihihihi

2009-01-10 @ 03:23:43
URL: http://anaflumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0