men för i helvete ryck upp dig kvinna!

så nu räcker dt! hej världen nu e jag normal igen tack o lov!

ouff va dt händer grejer här. jaa ja har börjat jobba, alex har stannat med syrran och morsan nu under veckan .. ja lämnar honom på morgonen hämtar han när ja jobbat klart. har vart och käkat i kina restaurangen med min lela och morsan har käkat sushi på stranden med min syster yster, har vart på broshans äldsta sons kalas, har vart ute med girlsen och ÄNTLIGEN umgåts lite med mina älskligar anna och carro. Anna har blivit faster till världens största bebis. han brås på sin far =) jag har vart i ullared i gekås och handlat en massa saker till lägenheten. bla bla bla

snabbt och tydligt. dt e lite av va ja haft för mig och nu känner jag mig öntligen normal igen .. puuuuuuuuuuuuuh han andas finally!

Och alex bara växer och växer. dt e sjukt han försöker krypa hela tin och babblar som fan han sover bara en gång om dagen och leker as mkt nu. han e så duktig lilla tjockis. han har börjat äta ordentligt och han somnar runt 8-9 varjedag och vaknar kl 7-8 prick på morgonen så han har verkligen fått in sin rutin och det har jag med =)

dt börja gå uppåt för oss och dt känns hur underbart som helst.

nu ska ja laga lite mat till alex och till mig=) dt blir nog potatismos till alex med grönsaker och ris med en jävla biff till mig =) awsome!

baaaaaaaaaaaaaaj xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0