Busy days!

Tjoho!! Idag är det fullt schema på G! Först ska jag Alex & C följa hans vän till centrum sedan handla lite mat till tjockisen komma hem fixa oss sen ge oss iväg till valand för mina två  ÄLSKLINGAR ska ha student bal! wiiJag kommer ihåg när dt va min tur å ha bal helt stressigt! Jag hämtade min balklänning exakt samma dag som ja skulle ha bal jag försov mig den dagen naturligtvist! Och inte nog med dt men jag kom fram till balen precis när alla i skolan redan gått in. Men jag hade ändå mina fans där när jag gick av syrrans feta merca och de tog kort på mig som galningar =) så PIMPat ! xD

Så idag e dt deras tur finally! Hoppas dt går bra. Bästa dagarna är när studenten närmar sig:)

Nu sitter Alex på soffan och tittar på medans C biffar upp sig med typ tusen armhävningar. Och maten e snart klar så ska börja fixa mig så vi kan börja dagen!

Lateeeer! xD



min bal 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0