FINALLYY!!!

Nu gott folk har jag äntligen fått internet HEMMA!!! Det tog lite tid för comhem att skicka modemet men nu är allt installerat och klart! Så mkt har hänt och jag har absolut ingen lust att rabbla upp allt. Jo föresten! Jag tappade min plonka! Allt låg i den plånboken FUCK! Mitt id-kort, bankomatkort, lånekort, gina stämpel-kort! Som jag va nära på att få rabbat på! Fan va lack jag blev! Det fula e att jag tappar den ute oxå =( VAD SOM HELST kan ha hänt. VEM SOM HELST har kunnat hitta den. Men jag har redan spärrat kortet och allt så dt är bara till att göra polisänmälan=(

Sen så har min lilla Alex fyllt 5 månader och är alldeles för stor! Vill att han ska vara bebis forever! Men det går ju natruligtvist inte =( Aja, han har iaf lärt sig en massa saker! Han kan stå jätte stadigt och om man håller honom så rör han på bena som att han går. Han kan halvt krypa oxå. Han putter fram sig med bena och drar sig fram med armarna. Han liksom greppar nått med händerna längre fram som täcket, så drar han sig fram och hjälper till med benen.
Sen sitter han själv oxå på bebis stol. Han äter av allt men gillar inte morot dock =( Allt annat äter han, med glädje oxå!
Han skrattar och pratar skiiit mkt nu förtiden. Och rullar runt som bara den, man kan inte lämna honom ensam l'ngre för han kanske ramlar av sängen.

ååh nu e sex and the city på tv så jag avbryter här! Jag får ta och skriva allt Alex har lärt sig sen i punktform som alla andra mammor brukar göra =) hehe

puss så länge!! xD

Kommentarer
Postat av: Madde

asså ja måste få träffa eran tjockis snart :) ja ska typ åka ner i sommar, då fan ska ja terra er!

2009-05-10 @ 13:03:00
URL: http://madelencastillo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0