B to the A to the B to the Y to the sitter

Sitter barnvakt åt syrran. Hon skulle skulle plugga till väldigt sent idag så hjälper henne gärna! Utbildning is tha number one shit always! Har lagat mat till tjejerna och Alex och nu sitter jag och cassandra och kollar på Kung fu panda. TUNG film asså! Verkligen!! Helt sådär deep hahaha kollar man verkligen på den och lyssnar så ere riktigt tunga grejer man tar in.

Fick också världens snällaste kommentar från en tjej som brukar läsa bloggen fan va glad jag blev! Gjorde min dag! Som inte vart helt tip top, men nu är den det! Tack för det!

Ja nu ska jag fortsätta kolla på filmen med cassi. Alex verka gilla den här filmenn han pekar hela tiden mot tvn och skricker och hoppar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0