Förvirrad ?

Det är såhär att jag planerar på att fira min b-day när Grupo La Noche kommer till gbg eftersom det är då alla kommer vara här osv. Men när man frågat folk om de vet när dom kommer så säger alla olika. Så jag googlade det, och inte konstigt fan att alla säger olika när det står helt olika saker på nätet. På deras hemsida står det den 16 i gbg och på dj mendez sida står det oxå den 16 =S det är han som ska ta hit dom. Plus att det står på hans hemsida att de ska uppträda på BrewHouse. Men när man går in på sidan där man kan köpa biljetterna så står det både 18 och 16 i gbg =S och inte vart det kommer hållas =S På brewhouse hemsida står det inget alls om att La Noche ska uppträda där. Det står dessutom att man redan nu kan köpa biljetterna men när jag klickar in mig så går det inte. Det står inget om vilket datut utan endast "grupo la noche en gotemburgo diciembre". Men vafan är detta allvarligt nu? skärpning!! HMMMM!!! Vad är det som försiggår??? Kan dom liksom bestämma sig och sätta ett fakking fast datum så man kan köpa fakking biljetterna??? Eller har det blivit så att dem KANSKE kommer till göteborg och 100 % till sthlm?? för sthlms datumet står desamma på alla sidorna och att det kommer hållas i solna hall nånting sånt.. och man kan redan köpa biljetter det är liksom inga konstigheter där.. men VARFÖR ska det vara sånt jävla krångell med gbg uppträdandet?? varför?? Fett störande !! IRRITATION på hög nivå!!


Kommentarer
Postat av: andi

hola..vet du vart man kan köpa biljetter? har försökt leta men hittar ej. jag vill gärna ha när dom kommmer till gbg...svara till min blogg snälla

2009-11-25 @ 19:39:11
URL: http://andiibandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0