Halva inne manneT!

Jag tog tag i mig själv och fixade shittet! Halvt klar men den andra halvan går fort. Imon ska syrran hämta lastbilen i mölndal kl 16 och broshan och bärhjälp kommer vara här och lasta på bilen. När allt är klart ska jag och syrran städa lägenheten så att allt blir kliniskt rent =P HAHAHA pedant sis =P Efter detta åker jag och syrran till landvetter och lämnar över nycklarna till A (hon jag hyr lägenheten av) och sedan drar vi hem till syrran. Tisdag klockan 11 åker vi till Lövgärdet och hämtar nycklarna kollar igenom att lägenheten är ren och luktar gott (HAHA) sen kommer flyttgubbarna kl 12 och bär upp all shit i min nya 2:a i Lövgärdet!
Allt ska vara klart innan 16 på tisdag för då ska lastbilen vara lämnad på Statoil i Mölndal.

Japp nu sitter jag och äter min glutenfria pizza och Alex pommes och kollar på Troja. Om exakt tio minuter ska jag fortsätta packa köks grejerna. Efter det tar jag hallen  och gästrummet. Det finns inte mycket där mest saker som man bara slänger ner i flyttlådan, inget ömtåligt. Det går fort.

MmMmMmM Det jag kommer sakna mest med Möllan e deras glutenfria pizzor. Sånt finns inte i Angered. Vill jag äta en glutenfri pizza får jag åka till Linne eller Näset eller Mölndal för att käka det. Det finns självklart frysta på ica maxi men liksom det är inte samma sak som att äta en direkt från pizzerian =) MmMmmmMmmMmM

Anyhow nu ska jag avsluta sista slisen på pizzan och fortsätta packa.

Laater! xD


Kommentarer
Postat av: frank

men det finns kina mat :P i angered C haha

2009-12-10 @ 13:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0