helvete!

Jag har kört fast! jag flyttar imon och det ser ut som ett bombnedslag här! Jag har kört fast totallt! Asså detta är INTE lätt att göra själv!!!
Jag känner att jag måste göra en lista på vad som ska göras för att ta en sak i taget och få det gjort istället för att göra allt samtidigt och att det ska se ut som det gör ahär hemma. Jag får bara panik och jobbar långsammare när det finns högar och kartinger över allt.

Okej

  • Sätt ettikett på alla kläderna och lägg påsarna med kläderna i gäst rummet
  • Packa ner alla tallrikar och bestick och glas i en låda och sätt ettikett på(Detta efter att du ätit och diskat allt)
  • Packa ner alla inrednings saker (tavlor vasar dvd ps2 ect.)
  • packa ner alla skor
  • packa ner alla väskor
  • packa ner alla lakan och täcken(förutom täcker och kuddarna jag och alex ska sova i)
  • packa ner alla alex leksaker
  • packa ner alla gardiner mattor osv
  • montera ner eller vad det heter "köks bordet"

okej dags att röra på fläsket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0