HEMSKT!!

ARTIKEL




Så hemskt! Min pappa ringde mg och informerade mig om att det springer runt en jävla galning och begriper sig på kvinnor. Knackar på dörrar och tvingar sig in och både misshandlar och våldtar kvinnor. HEMSKT! Det läskiga är att detta har inträffat i det området jag bor i. Inte nog med det så har det inte inträffat en gång, utan FYRA GÅNGER!!! Och polisen har fortfarande inte tagit fast den äckliga galningen! Kvinnan som blev överfallen här i johanneberg blev det runt 7 tiden vilket inte ens är sent, men det är mörkt ute dock då, vilket det blir väldigt tidigt. Kolla nu klockan är liksom halv 6 och det är nästan kolsvart ute. Redan runt 4-5 tiden idag började det mörkna till ute. Fatta fan barn och ungdommar går hem från skolan och fritis runt den tiden. Fatta hur farligt det är!! Jag får gåshud av tanken. Så jag slaggar här hos syrran idag tänker fan inte gå hem nu när det är så mörkt ute.

Äckliga människa må du brinna i helvetet i all evighet!! Hoppas polisen får tag på de där avskumet så fort som möjligt och låser in psykopaten! Fan va vidrigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0