Hon cutta miig!

Idag har vart helt underbar trotts sömnbrist! Jag har fortfarande inte sovit.. =S why? Jag vet inte. Men ja ska lägga mig snart alex har precis somnat så jag kan lika väl sova också. men vill se so you think you can dance... men sömn??? amajgaaad!

Jallafall!
Min gode vän Alita klippte mig imorse på svenska frisörskolan i domkyrkan där hon pluggar till frisör. Vilket hon är menad till att vara BY THE WAY! Jag är super duper nöjd. hon är helt fantastisk. Mitt hår är nu helt friskt.. och jag var helt nervös över hur kort jag tänkte klippa det menn fan va snyggt det ser ut asså! Jag älskar det. och det känns så himla friskt och ändå tjockt och underbart. Fyfan säger jag bara, Ale har TALANG!
Det kostade mig bara 125kr och va värt varenda öre! as bra och  billigt!

Alex har vart vaken hela dagen typ.. han sov en stund runt 10-11 men vart vaken sedans dess.. Han somnade 18:45 och sov i bara en kvart men somnade nu igen. Tänker inte väcka honom han har lekt så mycket idag och gått som bara den så han är säkert jätte trött. Så han får sova för natten nu. Själv funderar jag på om jag ska lägga mig. är hur trött som helst!! Men vill så gärna se SYTYCD! men whattafakk jag skiter i ska lägga mig med prinsen nu.

Vi ska ändå upp tidigt imon. Syrran ska göra naglar (hos niki för 250kr) imon kl 9 i hjällbo och vi ska följa med hon kommer och hämtar oss 8:30 så då ska vi ha käkat frulle och vara klara och glada.. så kanske lika bra att lägga sig nu? Ja, det tycker vi =) klockan e ändå liksom snart 9 så det är inte direkt tidigt..

Så NIIGHTY!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0