Lördag lördag lördag

Jaa då var det lördag igen.
Shit, ska jag va ärlig har det kännts som helg hela veckan typ.. När jag vaknade imorse var jag helt lost och visste inte vilken dag det var. Inte för att jag festat hela veckan utan för att jag sovit så dåligt. Jag har gått och lagt mig nästan alltid efter 3 och gått upp på morgonen med Alex och inte tagit en nap under dagen. Så min hjärna e helt efter, behöver verkligen få en 8 timmars sömn utan avbrott känner jag. Och inte nog med det så har Alex börjat vakna jätte mycket under kvällarna. Typ får mardrömmar eller nått. Skit skumt. Han avbryter min sömn hela tiden, han vaknar varje timma lr varannan och vill att man ska hålla han i handen. Så jag har börjat sova med spjällsängen precis bredvid sängen för jag orkar verkligen inte resa mig upp så många gånger under natten.

Gaah ser ut som en zombie, men men. What to dooo?
Hahahaha äälskar mr T-reklmane till wow så bäst hahaha
orka prata om sig själv i tredje person haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0