Ruuligaste Haloween EVER!

Guud det var perfekt igår!!! Allt blev som planerat och outfitten blev en succé!! Ingen kände igen mig hahaha xD jag var helt onkognito =P
Jag gick utklädd som ............ PPPRRRUMPUUCH!
LADY GAGA! 
Jag var tvungen att typ ta av mig glasögonen och lyfta lite på peruken för att folk skulle känna igen mig =P hahah Så det var perfekt! hahaha och folk kom fram hela tiden och skrek du ska va Lady Gaga va? Fan va gryymt =P Tur att jag inte körde MJ outfiten som jag hade tänkt först. När jag var påväg in mot Los copihues lokalen i järntorget där vi skulle förfesta så såg jag MINST 4 mj's tralla runt i stan. Såg två thriller mj och sen två riktigt kassa imitationer, en smooth criminal och en billie jean, men man såg ju liksom att det var mj dom strävade efter men det var kasst gjort. Såg ingen Lady Gaga dock så det var ju kul =) Och en MASSA jabbawockeez såg man ÖVERALLT man ba ohooo haha xD Men kul var det iallafall längtar till nästa haloween eller nästa gång det blir någon maskerad fest. Sånt är så himla kul! Ba löjla sig och inte spela fin i kanten. i lajk!

Tråkigt var det att Alex inte fick uppleva någon Haloween. Min syster åkte till stugan´sin med sin familj så då stannade Alex hemma med sin gudmor istället. Det gick jättebra =) Stannade hemma tills han somnade för natten, gjorde hans papita och sen rullade jag iväg. Och allt gick skitbra! Tack Eva du är en underbar gudmor/chompiiizz <3

Anyhow.. efter förfestandet med los copihues så trallade vi vidare till gamleport där ay caramba hade Haloween partaj. D  A  N  S  A  D  E  hela kvällen guuuuud va skönt! Bara dansa dansa dansa drev hade kul och dansade lite till. Så nice! Gaaah och nu börjar alla bilder dyka upp på facebook så jag tar och slänger upp några här med.

För kröket med Los Copihues


Jack Sparrows Fru & Lady Gaga


Polisen stoppar Scofield på rymmen


Djävulen Alven Sailor Girl och Fången


Humlaa!


Lady Gaga Döds ängeln och Polisen från the Village People haha xP


P p p POKER FACE / P p p POLIIS


Vi körde lite ombytta roller ;)


P p p p PAARTEY


Kommentarer
Postat av: Pety

naaww hihi tack din gobit oxå :) såg videon när han gungade loss till "thats the way aha aha, I like it" HAHAH sötaste !!!

2009-11-02 @ 15:22:00
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0