Svårt att somna?

Det här är ett grymt te för er som brukar ligga sömnlösa om nätterna och behöver något(förutom sömntabletter) som hjälper er att koppla av och kunna somna. Skit gott ört te som heter "kvällsro" igår kväll låg jag seriöst i fyra timmar KLARVAKEN och kunde inte somna för jag låg och tänkte på alldeles för mycket. så jag flippa över till sist och gick till köket, kokade lite vatten och slängde in en kvällsro påse i koppen och tog en cigg under fläkten. När jag hade druckit upp det mesta började jag känna hur trött jag var och kroppen började liksom slappna av. Så jag släckte ciggen och gick och la mig. Vaknade som ny dagen efter runt 14 tiden! BAM! Har detta te valium i? Jag vet inte men det skiter jag i. Det smakar gott och det hjälpte mig. Så jag berättar om den så den kanske kan hjälpa dig.. Från kompis till kompis ;) vazzeguuud kostar ba 20spänn bra och billigt och det smakar gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0