10 månader 6 dagar!

Så gammal var Alex när han tog sina första TRE steg innan jag fakkade allt genom att börja skrika av glädje! Hahaha jag kunde inte kontrollera mig annars hade han nog tagit fler steg. Men guuuud tre steg på raken! Helt sjukt! Asså jag fattar ingenting nu. Jag är helt fylld av glädje jag började fan nästan lipa. Han är så stor men ändå så liten! Och han försöker prata med en hela tiden. Om man frågar något så svarar han alltid. Det känns som att man har en konversation med honom. Ne men guuud han gick! helt paff e jag just nu heeelt paff!


Den 7 oktober 2009, Alex Gustavo Rivera Ahumada
Tre steg på raken

Wiiiiii my handsome big boy!


A l e x  R i g h t  N o w!
Ä t e r  e n  k a k a  s o m  h a n s  k u s i n  M i c a e l a  b a k a t
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0