1998-10-29

Ouff ja då va vi här igen. 11år.
11 år sedan skulle du upp på scen för sista gången.
11 år sedan fick jag sista pussen av dig
sista kramen, sista lukten av dig.
Jag minns ditt vackra ansikte så väl.
Du var sån livnjutare, en glad och mycket vis person.
Man tror att det blir bättre med tiden men det blir det inte.
Mitt hjärta är krossat och det kommer det vara tills min tid tar slut.
Jag glömmer dig aldrig.
Jag önskar at Alex hade fått träffat dig in person.
Du hade varit så stolt. Det vet jag.
Och du hade vart hans idol. Det vet jag.
Jag och han behöver dig så grovt.
Men jag Vet att du vakar över oss.
Jag älskar dig & saknar dig så otroligt mycket,
ord kan inte beskriva hur mycket jag saknar dig.
I mina tankar finns du ALLTID.
Vila i frid storebror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0