Busy days

Good afternon! Jaa idag har man fullt upp som vanligt! jag ska :
- laga mat half check
- feed alex check
- feed me
- bada alex check
- duscha själv check
- packa kläder och mat osv till alex och mig
- städa hemma
- plocka upp tjejerna på fritis
- laga mat till tjejerna
- sitta barnvakt till micaela cassi samuel med Alex


Jaaa jag har fortfarande massor att göra ska sätta igång nu när jag hoppat ut från duschen och klätt på mig. Jag och Alex ska sova hos Kathy idag eftersom vi ska sitta barnvakt till allihoppa. Syrran och hennes man ska på räkbåten med tre av deras vänner som tack för att de ställt upp och gjort så mycket på deras bröllop som var nu i sommras(FAN är det redan "somras" *suck*). Så idag blir det mys pys med massa chips dipp godis och animerade filmer wiiiiie!

Just my cup of tee!

Alex ligger avdeckad nu så ska sätta igån och städa.
Fan jag vill inte förlora alla låtarna i min ipod men vill så gärna lägga in nya. Jävla iTunes! Varför måste ens iPod bara va synkroniserad med ett iTunes biblotek? Så jävla onödigt! Om man vill ta en låt från någon annans dator så kan man inte för då förlorar man ju allt som man sparat på sin egna iPod! :@ GAAAH! Så störande och om jag kopierar låtarna jag har nu i iPoden till datorn och läger in dom på itunes så tappar man namnet och allt på dom. Hur fan ska man då leta efter låtarna om man har 2000 låtar som titeln bara består av en massa bokstäver bara ? Nu kanske dt inte e nån som förstår vad jag menar men gaah e så irriterad att jag inte orkar förklara!
What to do ? De e frågan..

Aja nu ska jag hämta ut kycklingen från ugnen =)
Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0