Enegrikick efter kaffe

Käkat frulle och mellanmål, städat och diskat, lunchen är klar det är bara till att värma när vi kommer hem! Det blir kyckling med potatis och grönsaker till Alex och räkor, tonfisk, majonäs i en enda röra med ris och sallad till mig. Haha vet inte vrf =P det e så gott med sånt ibland!
Nu ska vi iallafall ut och leka i lekplatsen här utanför och kanske dra på en promenad tills det är dags att komma hem och äta. Mums fillibabba!
Hahahahaha jag drack nästan från Alex flaska imorse! Så trött va jag! Jag hade serverat frukost till oss, så skulle jag ta en sipp från min kaffekopp så tog jag Alex nappflaska istället och stoppade den i munnen hahaha Alex kolla helt förvånat på mig =| hahaha men märkte snabbt att dt va fel=P hahahahah xD inte morgon människa!

Jallafall ... (haha)
Nu ska vi iväg och busa! Baaaj!

Bjuder på lite photoshop trix ;)




P.S
Hmmm ....
Det kanske har fixat sig nu äntligen med bo situationen. Men vill inte jinxa det så berättar mer när det är spikat. ÅÅÅÅH Pray for me !! Jag behöver all positiv enegri jag kan få !! Baaaj
xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0