:|

Ne men det här är ju helt otroligt!! Fett STÖRANDE! Jag gick och la mig med alex strax efter 9 ikväll. Så vaknade jag för ja va pissnödig runt 12.. gjorde en välling till alex så lägger jag mig ner i sängen och försöker somna om.. i två fakking timmar har jag legat klarvaken i sängen och försökt hitta det perfekta sättet att ligga men allt är obekvämt och jag har tusen tankar i hjärnan som gör att jag inte kan somna. Så tänkte att ja skulle facebooka lite så ja blir trött igen. Rensa huvudet en aning. gaaah! hatar när sömnan fakkas. jag som sov så perfekt innan. Från och med nu. PISSA ALLTID INNAN JAG GÅR OCH LÄGGER MIG!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: stefany

Åh gumman! Me bara looooove din bloggito xD

Så fin o grym!

Vill oxå ha en blogg pero la tecnologia no me da!

Soy mas tara pa esto!! :O

Kan inte göra sånt..

Fattar nada haha :P

Men din e jätte fiin :D

Sere tu fan numero 1! :D

Besos till dig o sötaste alex!



Ps: me avisas cuando te animas hacer mi blogg hahaha (A)

2009-10-27 @ 20:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0