Hej du har kommit till Moviestore

Jag gick in på min hotmail nyss och tog bort en massa facebook meil(hatar dom!) så skulle jag logga ut men råkade klicka på den där lilla bilden på en själv så att man kommer in på ens windows live sida. Där började jag klicka vidare. Hittade massa roligt som jag skrev när jag nyss hade gjort min mail. Jag gjorde den efter att jag hade gjort slut med mitt ex efersom jag hade skrivit en massa taskiga grejer om honom och jag visste inte hur man tog bort det så jag gjorde en ny mail bara istället =P hahaha 

När man kommer in på sidan så står ens namn längst upp och en liten text under. På min står det: "Hej, du har kommit Moviestore." Hahahaha Moviestore var min systers & hennes man videoaffär som jag jobbade i tre år tills jag var 18 år. Fanns massa grejer att fylla i som intressen, utbildning, jag hade även ett favorit citat som jag tycker va stört skönt!
 "A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort."

Jag hade också fyllt i mina framtidsplaner och där skrev jag att jag ville ha mitt egna place och flytta från gbg. DÄR! Där är beviset på att jag ville flytta till sthlm innan jag ens träffat Alex pappa! Detta skrev jag nämligen när jag var 16 år och jag träffade han när jag var 18år. SÅ DE SÅ!

Detta skrev jag på vart jag bott:
"Efter Sandeslätt flyttade jag och mina homeis (mamma & pappa) till Rappedalen."
hahahaha fan va skön jag va. Mina homies =P


Roligt när man hittar massa grejer från snorunge-tiderna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0