Halloween cosumes .. CHECK!

Det va så otroligt skönt igår! Jag deckade med Alex på soffan kl22!!! Gick upp med Alex 8:30!! Sov as länge! Så fakking sköönt! Nu är jag normal igen, till en viss del :)

Jaa vad har jag gjort idag? Sov hos syrran då som jag skrev igår.. vaknade på morgonen med Alex men syrran hade tyvär fortfarande migrän så jag gjorde iordning tjejerna och skickade iväg dom till fritis kl9. Fixade frulle och tog fram kläder till cassandra. Sedan satt jag och alex mest och degade kollade på menace to society. Älskar den filmen, en klassiker, mer än bra! Sedan vaknade syrran och ja lagade lite mat till henne eftersom hon fortfarande mådde pissoar. Tiden flög klockan blev typ 3 jag åkte in mot stan träffade Eva & Anna. Vi lallade runt i stan och kollade saker till min halloween dräckt. Jag ändrade mig igen hahahah! Beslutsångest på hög nivå!!

Men nu har jag köpt allt och är nöjd. Min costume kommer kick some serius ass! Det är inget sådär PAOW! Men det är liksom något som jag tror inte många kommer klä ut sig till och man ser tydligt VERKLIGEN vem jag ska föreställa eller vad.

Ska hämta symaskinen hos syrran imon för att göra micaelas öron och svans och alex öron och svans...
Öron och svans tänker ni då? Hmmm vadå öron och svans vad ska dom nu vara?
Jo, dom två ska vara TOM & JERRY!!! Asgulligt!!! Micaela ska va Tom (katten) och Alex ska vara Jerry (musen)
naaaw haha det ska bli kewlit!




Jag får se om jag kör på klackar, jag pallar verkligen inte med klackar efter förra helgen. Mina ben typ ger upp efter typ MAX 3 timmar av att gå i klackar, skit konstigt =S Därför tar jag alltid med mig ett par extra. Men jag tror nog jag skippar klackar över huvudtaget den här gången.

Ja nu e klockan halv 1 och jag somnar snart så jag drar mig mot sängen nu. Har redan facebookat hihi!

Niighty!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0