I partilelaition och chillilaition

Right now man! Sitter jag här och nördar mig Alex sover bredvid Eva och hon nördar sig med sista delev av Stephenie Meyer böckerna. Ni vet "Twilight"-böckerna. Haha typ DAAH som om nån inte vet vad det är? haha Anyhow... Idag fick vi för oss att sova här eftersom eva är ensam denna helg hemma så tänkte vi sova här för Alex har aldrig sovit med sin madrina. Madrina betyder "gudmor" bytheway ni som inte kan spanska ;) Tihihi! Fett guliga e dom två. Man märker på Alex att han verkligen tycker om sin madrina. Han blir bekväm med henne. Han liksom hänger och klänger inte på mig när vi är ensam med henne som han gör när vi typ är med folk han inte känner så bra. Han blir chillmode som när man är hemma med familjen eller hos syrran. Så Eva welcome to the family Hahahaha =P

Yes yes imorgon smäller det! WIHUU!!!! ASSÅ AMAJGAD!!! Jag är SÅÅ fakking taggad till fakking halloween manneen!! Älskar när alla ba släpper loss och klär ut sig och bara har allmänt roligt. Jag vet ännu inte om ja ska till los copihues innan Ay, men får se hur det blir. Åh måse tiden gå så långsamt när man väntar på någor roligt =P Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0