Inlåst ikväll 21:00

Just nu sitter jag och kollar på Idol hmm bättre än förra året men asså dom imponerar mig inte... inte än iaf! Sen blir det kolla på Inlåst om ett gäng ungdommar som på ett eller annat sätt brutit mot lagen och lever ett liv som lutar mot fängelsestraff om de inte ändrar på sig. Så får de se hur det är att sitta inne osv. Blir nog intresant att se.

Gud vilken jävla huvudvärk jag har =( Ska ta mig en ibu  metin  fattar dy? =P

Hahahaha Jag kollade nyss vad Alex höll på med. Hahaha han låg på golvet med armen under soffan och försökte få ut något hahaha. När han såg att jag kollade på honom så satte han sig upp och sa "ma maaaaaaaaaaaa prrrrrrrrrrrrrr" hahahahah så söööt ja ska hjälpa han nu ta ut sin leksak som hamnat under soffan =P hahha min gullunge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0