Jag gjorde dt förbjudna!

Jag gick och la mig typ 4 5 imorse och gick upp med alex kl 9! Konstigt nog e jag fett med pigg och Alex sover nu men inte jag =S Kanske bäst så, så somnar jag tidigt ikväll. Jag vet nu vad ja ska vara till halloween nu! WIHU! Ska iväg nu och köpa lite stuff så att min dräkt blir en succé!!

Jag funderar fortfarande vad Alex ska vara... en bebis kanske? Buuu! Fett tråki.. Supah Man? Spider Man? Bat Man? Lejon? Agent 007? Elvis? Ja, mkt att tänka över här. Han kanske kan vara en flicka? hahaha Nej va synd =P Hans pappa skulle bli så stolt.. Kanske klär ut han till dt för att jävlas MOHA! Ne men skämt åsido så vet ja inte än vad Alex ska vara. Får se om jag hittar något ruligt i stan.

Ya nu ska jag fixa mig innan Alex vaknar, förbereda skötväskan och en papita som han kan dricka när han vaknar, sen klä på honom medans han sover. Älskar att göra det! Det är som att klä på en docka.. ooh nostalgi =P Sen när han vaknar e han alltid så förvånad.. What da fakk? Jag låg och sov hemma i min säng nyss =S hahaha så söt!

Ya times slippin away! Gotz to goooo

Laater xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0