Morsning korsning!

Är ganska så nyvaken och pigg idag. Idag ska jag fan ta och handla en massa mat att ha hemma. De e helt sjukt hur mycket jag gått ner i vikt!! Fan asså jag har så jävla lätt för att bli spilivink. Det räcker med att jag missar frukost eller inte käkar under dagen så sitter allt löst på mig. Jag satte på mig ett par leggins som jag köpte för typ tre år sedan och dom satt LÖST! Jag stack till eva igår också efter att jag sov hos morsan och farsan iförrgår så deckade jag på hennes soffa medans hon lekte med Alex.. Fick lågt blodtryck så ja drack en massa juice och käkade lite från kylen så blev ja pigg igen. Men så här kan det fan inte vara! Jag har kämpat som en dåre för att gå upp i vikt och verkligen försökt att hålla MINA tider för att käka.
Det är tricket by the way.. Att äta i bestämda tider, Varje morgon frukost mellan 8-9, lunch 12-13, snack(typ mackor eller så kör man en måltid igen) 16-17, middag 19-20. Sen brukar ja alltid käka mackor med te inna ja lägger mig typ..  Men det är det som är så störande! När jag glömmer bort mig själv. Nu tänker ni lyckos som ba kan gå ner så snabbt i vikt men det är inte så hett som dt låter. Jag bblir så där äckligt mager. Tightaste byxor lr leggins sitter löst, röven försvinner, man ser blekare ut, ringar under ögonen. USH! Aja men nu sover Alex iaf.. vi gick upp 6 så åt han frukost men så deckade han för inte så längesen. Så ska passa på att laga något gott o äta.
Föresten! Fan va kallt dt e !! Vadå höst?? De e fan vinter!!



Laater xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0