My mind wanna, but my body dont orkar

Ja, som sagt så funkar inte min hjärna bra med min kropp.. Finns nog en felkoppling någonstanns. För jag vill sova jag e helt trött och Alex somnade för vähähäääldigt längesedan men min kropp ligger/sitter (jag är oerhört konstigt placerad men dt e konstigt nog bekvämt =|) kvar här på soffan som en säck potatis. Och det finns inte ens nått bra på tv. Delt tråkiga seriösa serier. PALLA!

Men iallafall..

Jag och Alex tog en promenad mot mölndal centrum idag efter att vi lekte en massor i lekplatsen. Så trallade vi in i Kappahl och shoppade loss! Haha ne skojja bara, men köpte lite sådär nödvändiga grejer. Två pyjamas med grod motiv på, plast haklappar med bilar på, sånna halkfria strumpor (har ingen aning vad sådana kallas) och en såndär polo krage. Behövs verkligen nu när det blåser så kallt. Istället för halsduk som alex HATAR! Det blev inte så mycket, jag fick 25% rabatt på det dyraste plagget som var då pyjamasen som kostade 169kr. As bra! Fick skicka ett sms bara så blev jag medlem i Kappahls klubb. Dom kommer skicka sms till mig varje gång de har erbjudanden och sånt mysigt. Perfekt eftersom de har så bra utbud på barnkläder där, tycker jag iallafall! Vill ni också ha sånt så ere bara till att fråga i kassan på Kappahl så får man nummret av dom. Kostar som ett vanligt sms. Super duper.

NÄ, nu får det vara bra.. jag e skit lat ju =S

Känner mig as dum nu när jag läser detta. Ska fan stänga av nu och lägga mig. Hur svårt kan det vara? Damn..

Niiighty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0