Relax stugan

ÅH vad jag vill åka till stugan igen. Det var så fridfullt där borta. Man kunde verkligen koppla av och andas ut. Det var så fint på kvällarna då man kunde se alla stjärnor i himlen. Solnedgången,  naturen den friska luften allt gjorde att man bara kpoolade bort all stress och oro man har i huvudet. Perfekt verklighetsflykt.
Men det blir väl åka dit igen i november om det är så att syrran åker dit då. Men tills dess är det bara till att längta.

*GÄÄÄSP*
Nä nu har ja fastnat igen BLÄÄÄ! Jag måste fan börja skäpra till mig med lägga mig tidigare! Från och med imon ska jag, Anaflumi, börja lägga mig tidigare! Inte en sekund efter 12!

Lite snabbt innan jag drar.. Bilder från helgen i stugan =)

Niighty!!


Kommentarer
Postat av: LAACY

hahaha jag fastnar också alldeles för ofta vid datan, nu är de lläggdags för mig miiiiinst kl 1! hahaha

2009-10-22 @ 10:16:18
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Anita

jaa, nu stämplar vi dt!!miiinst kl1! hhaha man e så trött på morgonen alex brukar vakna 8 och då e jag helt irriterad och går runt som en zombie. drack nästan från hans nappflaska imorse när jag skulle dricka kaffe =P hahha

2009-10-22 @ 11:27:33
URL: http://anaflumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0