We going 2 afRICA xD

4 fakking 2 till chile! VAAAAAAAAAMOS VAMOS CHILENO QUE NO FUIIMOS PA AFRIIICAA!
Hahahaha har letat helt stressad efter resultatet av matchen på face och överallt i cyberspace. Efter att sädningen fakkades efter 2-2 målet så kom den aldrig tillbaka. Så satt helt nervös och undrade hur det gått för chile. Helt ovetande loggar jag in på face där man ser fellow landsmän skriva förfullt på sina status om segern mot colombia! Jag säger bara ...

NA NA NA NA NA  !!

Nu vet min lilla Alex vart skåpet ska stå ! (Min son Alex är halv chilenare halv colombian)

Nu kan jag ÄNTLIGEN pusta ut och slappna av. Ska ut och ta en victory cigg sen nana med Alex.

 

Nighty!!

 

P.S

NA NA NA NA NA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0