Ändra ALDRIG utgångsplanen!

Guuud va kul dt blev till sist igår. När vi kom till parken va dt röööj verkligen vi hann komma precis till Danjah's uppträdande. Men vi gjorde det förbjudna. Vi ändrade planer. Vi stack först till den där födelsedagsfesten på Divine. vilket vi INTE BORDE GJORT! Så himla onödigt! Fattar inte vad vi gjorde där ens?=S Helt onödigt, värdelöst!! Vi borde bara taggat till parken med en gång och stannat där hela kvällen.
Vi kom till parken runt 1-2 tror jag.. Så det var fett med folk utanför så jag och Eva smet in bara. Carro skulle hem för hon var alldeles för trött, så hon bangade. När vi kom in gick vi hängde vi jackorna i garderoben gick på toa och sedan ställde oss längst fram på scenen så började uppträdandet på en gång. Fett med tur jag hade haha=P Asså guuud vilket jävla röj. Har inte haft så roligt på länge och vi var där i typ 1½ timme MAX. Haha. Nästa gång det är One Drops XLParken så blire skaka loss där=) Så såg man lite gamla bekanta också.
Imorse vaknade jag och eva i min sköna varma säng hungriga som satan. Runt tolv kom syrran och lämnade Alex och som tur var hade han inte sovit sedan han vaknat, så han var svin trött. Han somnade såfort jag la ner honom mellan mig och eva, så sov vi i nån timma. Sedan åt han och jag käkade kycklingen vi hade köpt igår.
Nu sitter jag hemma hos päronen ska sova här. Dom hade fortfarande inte träffat Alex sedan jag kom tillbaka. Eftersom jag inte åkte hit med syrran. Det blev tydligen för sent så vi stannade hemma. Anyhow. Så det är därför jag ska sova här ikväll. Alex blev jätteglad när han såg farsan han kröp efter honom hela tiden och slängde pussar till morsan hela tin med världens leende på läpparna. Skönt=)
Imon så ska Carrååå firas! Hon fyller the big Two 1=P så om syrran kan ta Alex imon också så sover jag hos henne istället. Annars går jag med Alex till Carro och sedan när tjejerna ska ut så åker vi hem. Bussarna som lämnar oss närmast hem stannar ändå precis utanför Carros crib så det är lungt =)

*gäääääsp*
Nu börjar jag bli alldeles för tröttis så jag ska ta och slaggilation. Eller nääää, ska mysa lite med morsan som nyss kom hem från Växsjö =)

Ya sry för det onödigt långa inlägget haha. Vettefan vrf det blev så långt =S


Laaaaaaaaaater xD

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en fin dag :)

2009-09-27 @ 08:43:31
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Anita

Tack desamma!

2009-10-01 @ 16:36:24
URL: http://anaflumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0