God eftermiddag på er!

igår vart det en lyyckad kväll=) När jsg och Alex kom till carro hade han somnat men vaknade efter en stund när alla tjejerna hade kommit. Vi käkade alla gullade med Alex och sedan från ingenstanns kom min syster och hämtade Alex så att jag kunde gå ut med tjejerna. HUR SNÄLL SOM HELST! Hon strax efter 9 så efter att Alex åkt iväg med moster och kusinerna så gjorde vi nån jävla lek med tejp på huvudet. Haha=P Personen bredvid skulle skriva ett namn på en känd person eller karaktär och sätta den på pannan på personen bredvid. Så ska man ställa Ja och Nej frågor för att lista ut vem man är. Typ "Ä r  j a g  p o l i t i k e r"  "Ä r  j a g  m e d  i  e n  d o k u s å p a" Alla Ja-svar man får ska man dricka själv och alla Nej-svar man får ska alla andra dricka. Skit kul faktist. Carros var helt klockren. Hon var Anna Anka hahahahahha =P Men det var en rolig drick lek man kan göra om alla är sega på att dricka innan man ska ut. Nu är jag hemma hos Syrran och ska röra mig hemmåt. Ska bara chilla och ta det lungt in tha crib änna. Så tjingeling c u laaater!


Lite bilder från igår ;)

Kollar helt snett på evärt

Fular mig mot min älskling:)

Sitter och funderar grovt vad som står på våra pannor

Födelsedagsbarnet med Prinsen Alex

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0