Kyckling med liiiis

Dt va jag har i min mage just nu =) Sitter hemma hos syrran har precis käkat lunch och ska nog vandra hem nu. Alex missade sin 10månaers kontroll igår´eftersom vi satt på t-banan påväg till t-centralen för att ta tåget till gbg :P haha

fan just den dagen vi åker hem också.  Men men, dom skickade tiden för kontrollen en vecka efter att vi åkte till sthlm, så hur ska jag veta att jag fått en läkar tid. Inte mycket att göra åt. Fick en ny tid iallafall. Den 21 eller 22 oktober ska ringa och dubbel kolla.

Shit asså min lilla tjockis är 10 månader snart herreguuud! va tiden flyyyger. Jag vill inteee!! Finns så mycket han har lärt sig senaste tiden. Ska skriva ett inlägg när jag kommer hem . Fan måste skynda mig nu jag har en visning av lägenheten nu kl 16 måste hinna städa lite =P hehe




B j u d e r   p å   l i t e   b i l d e r   p å   A l e x   i n n a n   j a g   d r a r ;)


Alex Right Now



Han fick syn på datorn


Skricker EEH! på datorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0