Lägenhetsvisning

Nu har de precis vart här och kollat på lägenheten och det gick.. hmm.. sådär.
Jag hann såklart städa och bädda sängen, fixa allt så att det såg fint och prydigt ut. Men asså ska jag vara riktigt ärlig så spelar det väl ingen roll hur fint det ser ut här om lägenheten ändå inte passar ett par som väntar ett barn. Av egna erfarenheter kan jag säga detta!

Nr.1 Det är bottenvåning
Nr.2 Vinter och höst blir det kallt på golvet
Nr.3 Fuktigt väder gör att silverfiskar dyker upp

Plus att de äger en diskmaskin och ville jättegärna ha med den. Men det skulle aldrig gå eftersom det inte finns plats i köket för en diskmaskin.

Aja men lägenheten har visats och det var ju det jag skulle göra. Tror verkligen inte att de väljer den här lägenheten. Frugan såg inte så impad ut. Hon var så sööööt med sin lilla mage! Guuud va jag saknar att vara gravid. Hehe back in the days ;P Nu ska jag till syrran igen. Vi ska åka ner till Angered hälsa på hennes svärmor. En tia till syrrans man gick bort:( Jag åka dit och beklaga sorgen sen till morsan och farsan så de kan träffa Alex en stund sen åker jag nog hem.

Aja nog med skitsnack nu. Gotz2Goooo

Laaaater xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0