Söndag

Shuhu! Nu är jag hemma hos mig och fixat mig lite. Jag ska till Carråå och fira hennes 21 års dag=) Alex är också färdig för födelsedags firande ;) Tjejerna ska ut efter middagen men jag och Alex ska hemmåt.

 

Det var väldigt mysigt att sitta hos morsan och farsan och bara prata och mysa. Det var längesedan jag var där. Får börja åka dit lite oftare inte bara en gång i månaden.. Speciellt nu när mamma blivit så dålig. Aja nu är klockan snart sju så jag får röja undan innan jag drar ut.

 

Eiiiuu Hörde värsta brakaren nyss från Alex hahaha han e helt röd i ansiktet. FAN !! Precis när jag bytt kläder och allt på honom. Aja Dags att byta bajs blöja! Mitt liv är så glamoröst! =) 

Laaater xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0