Vadå FarmVille?

Idag har eva vart här heela dagen och lekt med Alex! Dom e sååå gulliga =) Vi käkade min goda potatis gratäng och snackade en massa skit=) En grej som stööör mig är det här med farmville, som btw eva också nördar sig med. Vafan är det för kasst tidsfördriv? Man bygger en farm och tar hand om den. Guuud!! Och det som stör mig mest är att folk lägger upp bilder på sin farm på facebook. Hahahahaha asså orka! Det är det tråkigaste man kan hålla på med på face. Bojkotta farmville nuuu!


Imon ska jag se om jag kan få tag på Nani. Dra en sväng runt stan och köpa lite varma vantar till Alex och annat sött=) Nu ska jag dricka upp min te röka klart min cigg sen smyga in och lägga mig. Alex sover juu :) hihihi

Niighty!

Kommentarer
Postat av: eva

HAHAHHA inte alls bojkotta farmville !!!!!

2009-10-01 @ 16:54:49
Postat av: Anita

Jo skiten e värdelös! Stick till din jävla farm Eva!

2009-10-01 @ 23:43:29
URL: http://anaflumi.blogg.se/
Postat av: Anita

BONDE!!!!

2009-10-01 @ 23:43:51
URL: http://anaflumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0