Friday friday

aah i fredags då vikken dag det var shit! dagen började med att jag hade en dejt typ haha en baby dejt =P
snackade med paula och vi bestämde oss för att barnen skulle träffas. Så vi stack till lek & bus landet och hustlade in oss gratis hon e riktigt sneaky den där paula.
hahaha=P
anyhow, vi käkade lekte i bollhavet snackade massa skit. as kul var det! Riktig skön tjej kom faktist as bra överens med henne tyckte jag=) trevligt måste ses igen så barnen kan leka. Dom lekte as bra fett gulligt och kul atts e alex leka med någon som är jämnårig.

 



Sen blev klockan för mkt och jag skulle träffas D för att gå på ett jam där det skulle battlas. Riktigt grymt var det shit! Mina homeboys Akatsuki crew och edral vann hela skiten grattis! riktigt grymma var dom. jag var försenad som vanligt så jag hann inte se allt men såg finalerna.
o jag måste säga frensh people can move shit! dom dödade faktist.
riktigt nice var det, mycket inspiration och träning framför mig nu.

måste säga en till grej asså dom dödade verkligen den låten pon de floor under cyphern. Okej folk gick loss på den men asså det är inte okej att spela en och samma låt fyra gånger under en kvart. nej inte okej. men annars var allt fett.

ja senare bar det hem till min brosha bärsa och chilla medans homiesarna freestyla skiten ur ivans vardagsrum
riktigt feeeet S fakkade ur när ivan började spitta. det var helt clean och oförutsetbart. sååå ska du köra när du battlar! gaah dans dans dans !! me loves!
har så mkt atts e fram emot, progress, träningar. känns underbart!
såå take care! laater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0