Funky musääc BaBy

Fingazz - I Can Make Ya


vill gå o sova e skit trött men youtube låter mig inte!!
vart jag än klickar finner jag musik som får min kropp att inte vilja sitta still
och jag e sån jag dödar verkligen låtar kan köra repeat minst tio gånger på raken
sen vidare sen tillbaka till samma låt.

Jag är ju som sagt inställt på att fixa min egna talkbox
så det är sånt här jag lyssnar mest på just nu.
iih!!!
vadå jag ska lära mig poping tutting och flexing asbra?

hoppas det fixar sig med barnpassningen snart! vill bara köra sönder mig!
sen när alex blir lite större och kan sitta hyfsat still
eller åtminstonde inte störa när man dansar
får han hänga med mig och lära sig
och bli världens bästa dansare hahaha
sån rikti morsa, ens barn ska alltid bli "världens bästa .." på nånting
men det är så vi är. ens unge e alltid bäst!

ne nu ska jag stänga av och gå och snooza med min lilla musiker =)

I'M OUT!

BABY BABY BAAABYY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha såklart :D ens barn blir alltid den bästa i världen hahahha

2010-02-03 @ 17:58:26
Postat av: Anita

hahaha precis min tjockis e den bästa i mina ögon =) alltid <3

2010-02-25 @ 20:46:11
URL: http://anaflumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0