fysatan azzåå!

igår vet jag inte vad som hände känns som att jag inte sovit någonting alls!! alex gick upp 8:20 imorse och lekt här i vardagsrummet medans jag legat i säng/soffan och halv sovit. skit irriterad för jag inte fått nån sömn alls och känner mig lite halvt förkyld men men blir bättre när jag käkat och fått lite mer sömn. ska napa med alex när han sover middag. fan jag är helt röd på högra kindbenet :S alex skulle typ "väcka" mig när jag låg och sov här så kom han fram först och klappade mig det kände jag men var så himla trött att ja inte orkade reagera. så tar han kontrollen och bankar den på mitt ansikte. DET GJORDE AS ONT!!!! Kändes som en fet höger! jävla unge ibland så när man e trött.

jaja haha men han e så söt ändå =)
sitter och kollar på top model nu hahah dom ska fotas som kändis par hahaha asroligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0