never trust a man to do any kind of job PERIOD!

Det är såhär att min far inte anmälde till elbolaget ang flytten till löv, så dom stängde helt enkelt av all el i hela lägenheten. Kylen allt. Så var tvungen att dra därifrån. Hem till morsan, ringde el bolaget anmälde flytten så sa dom att man måste vara i lägenheten för att dom ska sätta på elen så jag ljög å sa att det var någon hemma(en vit lögn gör väl inget tänker man men NEEEEJ). Så sa dom att inom en halvtimme skulle allt vara klart. Gick dit imorse och det luktade dött blandat med ruttet och blä helt enkelt. USH! Dom jävlarna! Jag ska ringa idag lr ah imon bitti och säga att dom får sätta på elen inom en timme så jag hinner komma hem fan. Fattar inte vrf någon måste vara hemma whats up with that liksom?

Fnäsk all mat allt förstört! Hade inte mkt i kylen men ändå. bajs på det hela!




Nu har jag och syrran tittat på el cantante! omg alla salsa latin lovers se den punkt slut. PUNKT SLUT! Måste ses och så är det bara! Jag ska se den igen skiter ii!! Det var under den här filminspelningen som J.Rumpan och Marc Anthony fann varann. Japp så ere, nått år senare ...  simsalabim !! Dök det tvillingar upp i J.Rumpans mage. ÅÅHH hans röst! Ja dör. Och varenda människa i sydamerika oxå när denne man öppnar sin käft och släpper loss tonerna. Haha ser lite crack ut men JayJay.. jag förstår dig. Hans röst gör allt =P hahahaha USH!
Ah nu ere sent, sover hos syrran idag så ska lägga mig. Är skit trött. Fast först blir det lite fame på tv4 GULD oooh =)
 BLESS! gutnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0