Rysare på alla<3-dag!

God eftermiddag! Här är man pigg och glad =) alla hjärtans dag idag haha alltså för oss andra ere loser-day =P
lr not-wippet day ;) idag ska jag inte göra nått sånt trams. Tänkte dra mig ner till Angered C och handla lite mat till Alex och nått gott kanske en chips påse lr nått sånt fettigt och super gott.
Bara vara hemma leka med Alex och senare på kvällenn när Alex är nattad så ska jag ta och kolla på en riktig rysare!!!
The fourth kind!!

As bra spännande film som jag haft här väldigt länge nu. min bror fixade den åt mig och vi skulle kolla på den hemma hos han men jag var så jävla trött den gången och alex vaknade varje 10 minut typ så kunde aldrig verkligen se filmen. Men när den var slut (ja hade deckat med alex) var alla helt i chock och kunde inte sluta snacka om ailiens osv. Du måste se den den e feeeet du kommer skita på dig svääär!
haha så det tänkte jag göra ikväll.. och käka chips!

laaater xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0