Min systers tv e skit

Sitter här hos syrran och mördar tiden.. alex deckade för typ en halvtimmesedan så när han vaknar ska vi käka. ÅH min lilla tjockis han ska till sin pappa nu i helgen o stannar där en vecka och nån dag till. Fan va hans pappa kommer bli surprised asså han har utvecklats så mkt han e mkt större och har så mkt mer personlighet och karaktär än sist han var med sin pappa. Dom kommer ha jättekul tillsammans.. hoppas jag. Alla alex kläder är tvättade och rena och det är bara till att packa hans väska. Kommer sakna han så mkt men dt e så dt e när ens föräldrar inte bor i samma stad. Han kommer tacka mig när han blir äldre att jag insisterat att han ska få vara med sin pappa. Väldigt viktigt tycker jag. Han ska få klart för sig att det är hans pappa och att han åker till honom en gång i månaden och är med han och hans familj. Jag vill inte att han ska glömma sin pappa. väntar man så kommer han inte komma ihåg vem det är. En gång i månaden blir perfekt.
Ja nu ska jag leta efter en nokia laddare här hos syrran min mobil har hållt på o dö nu sen imorse haha. Dags o ladda!

Laater

 

Alex sover och jag krashar bilden som vanligt                      äälskar min syrras mysiga koftor riktigt myspys


Kommentarer
Postat av: Jen

Jag insisterar oxå alltid att pappan e viktig i min son´s liv, hur situationen än är mellan föräldrarna så ska man inte dra in barnen. Fast för mej e det lite svårare för min son´s pappa bor i venezuela, hehe men jag kämpar :).

2010-03-08 @ 11:24:15
URL: http://thej.blogg.se/
Postat av: Anita

jag förstår dig till hundra procent asså å ha pappan i en annan kontinent är ju egentligen helt omöligt att försöka få det att fungera någolunda normalt men att ha han i en annan stad är oxå dyrt och jobbigt.. vad ja skulle göra för att han han i samma stad inte fr att jag vill ha han eller nått sånt.. men för att han skulle bli mycket mer en del av barnets liv.. när barn är små glömmer dom bort så himla mkt.. och ser man inte någon på mer än en månad så fadar den personen bort ganska mkt..

2010-03-09 @ 00:15:03
URL: http://anaflumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0