A-Pain

GOSH va det va längesen ja spelade lite p to the aino! Musik och dans är så jäkla bra stress release måste fan hämta min lilla bebis snart! Tog aldrig med mig den när jag flyttade hemifrån till Mölndal. Så jag ska hämta min keyboard som ligger i källaren hos morsan. Det var fan längesen ja spelade vill hämta den så man kan börja expremintera lite. Har kollat på youtube hur man gör sin egna talkbox vilket e asfett! Så när jag satt upp allt kommer ja sitta hemma och bara freestyla en massor hahah allt låter fett med talkbox!! T-Pain nr två änna
=P Ja nu flög tiden förbi fan hatar när sånt händer! dags å sleepy sleepy!

Nighty!!!


Mina as grymma GaGa-Spectacles
som jag gjorde alldeles själv till Halloween förra året
Checka mina fjortis-putande-läppar =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0